Przyciągaj Jak Magnes – Namiot Wystawowy dla Twojej Firmy!


Przyciągaj Jak Magnes – Namiot Wystawowy dla Twojej Firmy!Namioty wystawowe można spotkać na targach, spotkaniach branżowych i innego rodzaju eventach. Są one niezbędnym elementem, który na wpływ na to, jak potencjalny klient postrzega naszą firmę. Warto poświęcić trochę czasu, aby zainwestować w namiot funkcjonalny i dobrej jakości.


Mimo rozwoju Internetu, a w szczególności reklamy internetowej wciąż popularną formą reklamy są najróżniejsze wydarzenia branżowe. Większość klientów wychodzi z założenia, że aby zakupić coś dobrego lub skorzystać z interesującej nas usługi trzeba odwiedzać np. targi czy wystawy. 
W ciągu ostatnich lat bardzo popularne stały się targi pracy, targi ślubne, budowlane czy motoryzacyjne. Takie właśnie wydarzenia są bardzo często wręcz idealnym sposobem na pozyskanie nowych klientów, kontrahentów, pracowników lub podwykonawców. Chcąc osiągnąć sukces, musimy mieć oczywiście świetnie przygotowaną ofertę, a także idealnie się zaprezentować.

 

Dlaczego prezentacja jest tak samo ważna, jak oferta?

Biorąc udział w targach branżowych, nie znamy naszych potencjalnych klientów. Naszym zadaniem jest więc przyciągnięcie uwagi, zachęcenie do kontaktu, a dopiero później nawiązanie rozmowy, zaprezentowanie oferty oraz ewentualne namówienie do skorzystania z usługi lub zakupu produktu. Odpowiednio przygotowane stoisko jest kluczem do sukcesu, gdyż to właśnie jego wygląd w pierwszej kolejności zwraca uwagę potencjalnego klienta. Warto więc inwestować w namioty wystawowe, które są praktycznym rozwiązaniem i wymagają praktycznie minimalnej obsługi. 
Na pewno nie odniesiemy sukcesu, jeżeli więcej czasu będziemy spędzać na budowie stoiska 
niż na promocji własnych usług/produktu/osoby.

 

Namiot wystawowy – czy warto w niego zainwestować?

Jeżeli często bierzemy udział w targach, to zakup nowoczesnego namiotu wystawowego jest idealnym rozwiązaniem. Taki namiot cechuje również to, że bardzo łatwo go złożyć, a jego przechowywanie 
nie wymaga specjalnych warunków. Nawet po kilku miesiącach nieużywania ponowny montaż zajmuje kilka chwil. Namiot nie traci również nic ze swojego wyglądu. Lekkość konstrukcji oraz nowoczesny i intuicyjny sposób łączenia ze sobą elementów sprawiają, że również transport między targami nie nastręcza kłopotów. Dzięki eleganckiemu namiotowi nasza firma będzie się świetnie prezentować i na pewno wyróżniać na tle konkurencji.

 

Zalety namiotów wystawowych

Na pewno największą zaletą namiotu wystawowego jest jego cena, która jest dużo mniejsza niż w przypadku stoisk drewnianych, wykonywanych ze szkła, tworzyw sztucznych czy innych materiałów. Przywiezienie oraz montaż namiotu wystawowego nie trwa długo i nie sprawia kłopotów – można to zrobić tuż przed otwarciem targów. Nie tracimy więc dużo czasu i nie musimy angażować fachowców do budowy stoiska. Możemy za to skupić się na naszych produktach lub usługach. Dodatkowe zalety to:

- wysoka estetyka wykonania,
- różnorodność rozmiarów,
- odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych,
- prostota utrzymania czystości,
- nowoczesny design,
- brak trwałego posadowienia/mobilność,
- szybkość demontażu,
- stabilność.

Niezwykle ważne jest to, aby dopasować namiot do swoich potrzeb i nie kupować czegoś, 
czego nie jesteśmy pewni. Zdecydowanie należy unikać najtańszych rozwiązań, które już na etapie montażu sprawiają problemy. Nikt nie będzie chciał bowiem skorzystać z usług firmy, której nie stać na to, aby się ciekawie i elegancko zaprezentować.

Źródło: Das Company - hale namiotowe

 

Zobacz również:

Porotherm, gazobeton czy silka - co jest lepsze?

Rady dla budujących dom

Dom energooszczędny

Ile kosztuje budowa domu?

 

ZAPYTAJ 120 SKŁADÓW O CENY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYBIERZ NAJLEPSZĄ OFERTĘ

Wyświetleń: 920

0 komentarzy   |   Dodaj własną opinię


Proszę czekać..
Średnia ocena: 5.0/5 (3 głosów oddanych)

Strefa dla Producentów materiałów budowlanych, Dystrybutorów i Agencji PR.

Strefa dla zarejestrowanych składów i hurtowni budowlanych.

Strefa dla Klientów Indywidualnych, Firm Wykonawczych i Transportowych.