|
|
W celu poprawy jakości obsługi serwisowej informujemy, że z dniem 1-ego grudnia 2014 roku wprowadzamy zasady sprzedaży i zwrotu części zamiennych Buderus (Dostawca). Prosimy o zapoznanie się z nimi.
Sprzedaż części zamiennych: 1. Sprzedaż części zamiennych może się odbywać dla Kupujących posiadających wolny limit kredytowy. 2. W przypadku braku limitu kredytowego Kupujący musi dokonać przedpłaty na konto bankowe Robert Bosch Sp. z o.o. Sprzedaż będzie realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Dostawcy. 3. Istnieje możliwość sprzedaży i wysyłki części zamiennych za pobraniem. Koszty wysyłki za pobraniem zawsze obciążają Kupującego.
Zwroty towarów: 1. Zwrot zakupionego towaru w dziale części zamiennych jest możliwy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu towaru przez Kupującego w następujących sytuacjach: a. Pomyłki Dostawcy. b. Pomyłki Kupującego na warunkach określonych poniższej. 2. Podstawą do realizacji zwrotu jest pisemny wniosek Kupującego – Formularz Zwrotów – skierowany do Działu Części Zamiennych na email:serwispoznan@buderus.pl. 3. Na rozpatrzenie wniosku o zwrot Dostawca ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wypełnionego Formularza Zwrotów. 4. Po informacji od Pracownika Działu Części Zamiennych potwierdzającej możliwość zwrotu Kupujący dokonuje zwrotu towaru na określonych zasadach zwrotów. 5. Nadany numer zwrotu musi zostać umieszczony na Liście Przewozowym. 6. Towar objęty zwrotem musi być pełnowartościowy i znajdować się w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. 7. Minimalna wartość zwracanego towaru z jednej faktury musi wynosić minimum 200 (dwieście) PLN netto (wg cen zakupu z faktury wystawionej przez Dostawcę). 8. Zwracany towar Kupujący dostarcza na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Dostawcę. W przypadku pkt. 1.a Dostawca zamawia Kuriera na swój koszt. 9. Weryfikacji zwracanego towaru dokonuje magazynier Dostawcy przyjmujący zwrot, który potwierdza ilość przyjętą na Magazyn. Zwroty nie spełniające powyższych zasad będą odsyłane na koszt i ryzyko Kupującego. 10. Rozliczenie zwrotu następuje poprzez wystawienie przez Dostawcę faktury korygującej na przyjęte, pełnowartościowe ilości towaru. W przypadku pkt 1 b Kupujący zostaje obciążony opłatą manipulacyjna w wysokości 50% wartości netto zwracanego towaru. 11. Na dokonanie rozliczenia zwrotu Dostawca ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, zgodnego z pkt.6. 12. Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Kupującego do wstrzymania zapłaty za reklamowany towar.
Zwrot towarów po naprawach gwarancyjnych: 1. Przesyłki zawierające części zamienne i podzespoły wymienione w ramach napraw gwarancyjnych oraz dokumentacje serwisową z tych interwencji muszą: - zostać opisane na liście przewozowym jako np. „części z napraw gwarancyjnych" lub „rozliczenie serwisowe TIS" - zostać adresowane do Pani Agnieszki Flicińskiej. 2. Towar przesyłany jest na koszt wysyłającego.
W razie pytań prosimy o kontakt z Działem Części Zamiennych pod numerami telefonu +48 61 816 71 52 oraz +48 61 816 7153. Nasi pracownicy chętnie udzielą Państwu niezbędnych informacji.
|