2014-11-28 07:07:48 Buderus - zmiany ogranizacyjne

 

 



Szanowni Państwo,

Przedstawiamy aktualne informacje dotyczące:
- inwentaryzacji rocznej w Oddziałach Buderus,
- zakończenia obrotu gotówkowego w Oddziałach Buderus,
- zasad zwrotów części zamiennych.

Zachęcamy do lektury!

Aleksandra Grzeszczyk
Kierownik Działu Analiz Sprzedaży i Logistyki






Inwentaryzacja roczna w Oddziałach Buderus



W dniach 01-03.12.2014 (poniedziałek-środa) w Oddziałach Buderus będzie prowadzony spis towarów.

W związku z inwentaryzacją w w/w terminie poszczególne Oddziały Buderus będą zamknięte. Zamówienia w tych dniach nie będą realizowane.

Najmocniej przepraszamy za utrudnienia.






Zakończenie obrotu gotówkowego w Oddziałach Buderus



Uprzejmie informujemy, iż  z dniem  31.12.2014 zakończeniu ulega obrót gotówkowy w Oddziałach Buderus.

Od dnia 01.01.2015 prosimy o dokonywanie wpłat wyłącznie na konto bankowe Robert Bosch Sp. z o.o.:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
nr konta: 58 1030 1508 0000 0005 0256 3009


Więcej informacji na ten temat mogą Państwo uzyskać u Doradców Techniczno-Handlowych oraz w Oddziałach Buderus.






Zasady zwrotów częsci zamiennych



W celu poprawy jakości obsługi serwisowej informujemy, że z dniem 1-ego grudnia 2014 roku wprowadzamy zasady sprzedaży i zwrotu części zamiennych Buderus (Dostawca). Prosimy o zapoznanie się z nimi.

Sprzedaż części zamiennych:
1. Sprzedaż części zamiennych może się odbywać dla Kupujących posiadających wolny limit kredytowy.
2. W przypadku braku limitu kredytowego Kupujący musi dokonać przedpłaty na konto bankowe Robert Bosch Sp. z o.o. Sprzedaż będzie realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Dostawcy.
3. Istnieje możliwość sprzedaży i wysyłki części zamiennych za pobraniem. Koszty wysyłki za pobraniem zawsze obciążają Kupującego.

Zwroty towarów:
1. Zwrot zakupionego towaru w dziale części zamiennych jest możliwy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu towaru przez Kupującego w następujących sytuacjach:
a. Pomyłki Dostawcy.
b. Pomyłki Kupującego na warunkach określonych poniższej.
2. Podstawą do realizacji zwrotu jest pisemny wniosek Kupującego – Formularz Zwrotów – skierowany do Działu Części Zamiennych na email:serwispoznan@buderus.pl.
3. Na rozpatrzenie wniosku o zwrot Dostawca ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wypełnionego Formularza Zwrotów.
4. Po informacji od Pracownika Działu Części Zamiennych potwierdzającej możliwość zwrotu Kupujący dokonuje zwrotu towaru na określonych zasadach zwrotów.
5. Nadany numer zwrotu musi zostać umieszczony na Liście Przewozowym.
6. Towar objęty zwrotem musi być pełnowartościowy i znajdować się w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu.
7. Minimalna wartość zwracanego towaru z jednej faktury musi wynosić minimum 200 (dwieście) PLN netto (wg cen zakupu z faktury wystawionej przez Dostawcę).
8. Zwracany towar Kupujący dostarcza na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Dostawcę. W przypadku pkt. 1.a Dostawca zamawia Kuriera na swój koszt.
9. Weryfikacji zwracanego towaru dokonuje magazynier Dostawcy przyjmujący zwrot, który potwierdza ilość przyjętą na Magazyn. Zwroty nie spełniające powyższych zasad będą odsyłane na koszt i ryzyko Kupującego.
10. Rozliczenie zwrotu następuje poprzez wystawienie przez Dostawcę faktury korygującej na przyjęte, pełnowartościowe ilości towaru. W przypadku pkt 1 b Kupujący zostaje obciążony opłatą manipulacyjna w wysokości 50% wartości netto zwracanego towaru.
11. Na dokonanie rozliczenia zwrotu Dostawca ma 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, zgodnego z pkt.6.
12. Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Kupującego do wstrzymania zapłaty za reklamowany towar.

Zwrot towarów po naprawach gwarancyjnych:
1. Przesyłki zawierające części zamienne i podzespoły wymienione w ramach napraw gwarancyjnych oraz dokumentacje serwisową z tych interwencji muszą:
-  zostać opisane na liście przewozowym jako np. „części z napraw gwarancyjnych" lub „rozliczenie serwisowe TIS"
-  zostać adresowane do Pani Agnieszki Flicińskiej.
2. Towar przesyłany jest na koszt wysyłającego.

W razie pytań prosimy o kontakt z Działem Części Zamiennych pod numerami telefonu +48 61 816 71 52 oraz +48 61 816 7153. Nasi pracownicy chętnie udzielą Państwu niezbędnych informacji.

Wyświetleń: 1139

Powrót

Strefa dla Producentów materiałów budowlanych, Dystrybutorów i Agencji PR.

Strefa dla zarejestrowanych składów i hurtowni budowlanych.

Strefa dla Klientów Indywidualnych, Firm Wykonawczych i Transportowych.