2017-09-06 14:58:22 Danfoss: Zmieniamy sposób obsługi klientów
Uruchamiamy Centrum Obsługi Klienta

Dlaczego wdrażamy ten projekt?

Wokół nas zmienia się środowisko biznesowe, zachowania klientów oraz technologie. Celem zmian wprowadzanych w Obsłudze Klienta w Danfoss jest podążanie za tymi trendami, obsługiwanie klientów w sposób, jakiego oczekują, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i systemów. Dążymy do tego, aby ich doświadczenie w kontaktach z nami było jak najbardziej pozytywne poprzez:

precyzyjne i szybkie przekierowywanie przychodzących połączeń telefonicznych i maili przez wdrożenie nowych systemów i spójnych procesów zapewnienie dostępności naszych pracowników przez wdrożenie nowych zasad zastępstw

Co się zmieni?

Uruchomiony zostanie jeden wspólny adres mailowy oraz jeden numer telefonu dla Działów Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego. Ponadto, dla zapewnienia spójności, ujednoliciliśmy 13 kluczowych procesów związanych z obsługą klienta we wszystkich Segmentach.

Wdrożenie podzielone jest na dwa etapy:

Krok 1: od 20 września 2017 r., do kontaktów z naszym Działem Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego, będzie dostępny nowy adres mailowy: bok@danfoss.com

Krok 2: od listopada 2017 r. dostępny będzie nowy numer służący do kontaktów z Działem Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego, który podamy wkrótce.
Nowy adres mailowy oraz nowy numer telefonu zastąpią całkowicie wszystkie inne adresy i numery, z których do tej pory korzystali klienci do kontaktów z Działem Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego Danfoss.

źródło: Danfoss

Wyświetleń: 990

Powrót

Strefa dla Producentów materiałów budowlanych, Dystrybutorów i Agencji PR.

Strefa dla zarejestrowanych składów i hurtowni budowlanych.

Strefa dla Klientów Indywidualnych, Firm Wykonawczych i Transportowych.