Szanowni Państwo,
w związku ze zmianą siedziby naszego biura w Warszawie, która fizycznie nastąpi w dniu 18 września 2015 r., chcieliśmy Państwa poinformować o utrudnieniach w komunikacji e-mailowej z naszymi pracownikami. Możliwe utrudnienia spowodowane będą wyłączeniem serwera na czas przeprowadzki. Będziemy starali się zminimalizować potencjalne zakłócenia we współpracy z Państwem, przenosząc większość prac związanych ze zmianą serwerowni na weekend.
Niemniej jednak informujemy, że w dniu 18 września br. składanie zamówień na produkty na adres zamowienia@xella.com, jak również poprzez platformę elektroniczną nie będzie możliwe. W tej wyjątkowej sytuacji prosimy Państwa o złożenie zamówień online do dnia 17 września, a w dniu 18 września zamówienia prosimy przesyłać drogą faksową:
Od dnia 21 września ponownie będą funkcjonowały nasze serwery, a przyjmowanie zamówień będzie odbywało się tak jak dotychczas.
Przepraszamy za te chwilowe utrudnienia.
Jednocześnie informujemy, że wspomniane prace techniczne nie będą miały wpływu na naszą centralę telefoniczną - telefony do Działu Obsługi Klienta w Ostrołęce będą funkcjonować bez zakłóceń, dlatego zachęcamy do kontaktu: +48 29 76 70 380.
Z poważaniem,
Monika Kliszczyk-Krupińska
Dyrektor Działu Obsługi Klienta
Xella Polska sp. z o.o.
Zobacz również:
Porotherm, gazobeton czy silka - co jest lepsze?
Rady dla budujących dom
Dom energooszczędny
Ile kosztuje budowa domu?
Kominy Izostatyczne – kosmiczna technologia produkcji
ZAPYTAJ 120 SKŁADÓW O CENY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYBIERZ NAJLEPSZĄ OFERTĘ !!!
Powrót
Strefa dla Producentów materiałów budowlanych, Dystrybutorów i Agencji PR.
Strefa dla zarejestrowanych składów i hurtowni budowlanych.
Strefa dla Klientów Indywidualnych, Firm Wykonawczych i Transportowych.