Autor | Wiadomość |
Wysłany: 2018-12-15 10:53:39 Odpowiedź |
Stworzenie systemu CRM do wewnętrznej komunikacji w firmie
Chodzi o system, przy pomocy którego będzie można spranie obsługiwać klientów, lokalizować stopień realizacji zamówienia, opisywać relacje. Zarówno podczas kontaktu telefonicznego, mailowego oraz osobistego. Chodzi o polepszenie logistykim. Możecie polecić coś w tym zakresie? |
Wysłany: 2018-12-17 13:52:58 Odpowiedz |
Tylko pytaniem otwartym pozostaje to, czy to ma być system stworzony, napisany niejako od zera. Czy może to być trochę bardziej uniwersalne rozwiazanie, uniwersalne, ale z możliwością spersonalizowania pod określoną specyfikacje. Proponuje jeszcze sprawdzić tutaj pod linkiem: https://itcenter.pl/oferta/oprogramowanie-dedykowane Masz tam przykładowe rozwiazania. Wyślij ewentualnie maila z zapytaniem w tej sprawie. |
ginka.koska@onet.pl Wysłany: 2018-12-21 10:50:30 Odpowiedz |
Jakie jest koszt takiego programu? |
Wysłany: 2019-01-23 11:37:11 Odpowiedz |
A czy wiesz, że czasem istnieje możliwość zakupu takiego oprogramowania z dotacji unijnej. Sprawdź tutaj czy i Ty kwalifikujesz się do takiego dofinansowania- chyba warto. |