2018-07-09 14:11:19 Informacja dotycząca zamówień na produkty importowane z zakładu Reetz (Niemcy) - 9 lipca

 

Do partnerów Handlowych Wienerberger

 

Warszawa, 9 lipca 2018

Dotyczy: odbiory produktów z zakładu Reetz (Niemcy)

Szanowni Państwo,

Począwszy od dnia 9 lipca w procesie składania zamówień i dokonywania odbiorów w Reetz nastąpią zmiany, mające na celu usprawnienie proceu zakupu.

Ze względu na logistyczne możliwości obsługi i złądunku w zakładzie Reetz oraz występujące krótkookresowo braki niektóych produktów konieczna stała się zmiana i uszczegółowienie niektórych zasad umożliwiających odbió produktów.

Przypominamy, że zamówienia powinny być przesłane przez Państwa na co najmniej 24 godziny przed planowanym odbiorem.

Niedotrzymanie tego terminu może uniemożliwić dokonanie odbioru, bowiem pracownicy zakładu Reetz nie otrzymająw odpowiednim czasie danych potrzebnych do wystawienia dokumentów załądunku.

Transporty produktów organizowane są przez WB PL według stawek z poniższej tabeli. Dopuszczamy również możliwość współpracy z firmami przewozowymi wskazanymi przez Państwa.

W takim przypadku na zamówieniu muszą Państwo wskazać datę planowanego odbioru. Bez podania tych danych wprowadzenie zamówienia nie będzie możliwe.

Zamówienie nie zawierające stawki transportowej lub planowanej daty odbioru nie zostanie przyjęte do realizacji i nie będzie możliwe jego wprowadzenie do systemu, jak również rezerwacja produktu oraz awizacja odbioru. Zamówienia Państwa będą wprowadzane do systemu WWCB jedynie w przypadku posiadania wolnego limitu kredytowego.

Sposób fakturowania nie ulega zmianie, tj. w przyadku wskazania innej niż jedna z poniższych stawek, zostanie powiększona o opłatę manipulacyjną w wysokości 10 zł.

Awizacja odbioru powinna zostać dokonana w magazynie Reetz również na 24 godziny przed planowanym transportem, z powołaniem na numer zlecenia WB na adres vertriebsinnendienst.reetz@wienerberger.com, w godzinach 8.00-16.30 od poniedziałku do czwartku oraz w godzinach 8.00-14.00 w piątki.

Załądunki odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-18.00.

Z poważaniem

Grzegorz Krusiec

Kierownik Diału Obsługi Klienta

 

Zobacz również:

Porotherm, gazobeton czy silka - co jest lepsze?

Rady dla budujących dom

Dom energooszczędny

Ile kosztuje budowa domu?


ZAPYTAJ 120 SKŁADÓW O CENY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYBIERZ NAJLEPSZĄ OFERTĘ

 

Wyświetleń: 253

Powrót

Strefa dla Producentów materiałów budowlanych, Dystrybutorów i Agencji PR.

Strefa dla zarejestrowanych składów i hurtowni budowlanych.

Strefa dla Klientów Indywidualnych, Firm Wykonawczych i Transportowych.